Конференции и събития свързани със знание
Когато става въпрос за трансфер на знания като основна цел, първата реакция може да бъде онлайн. И с право, но през последните години научихме, че предаването на знания чрез стимулиране на всички сетива е още по-мощно. Затова нека предложим няколко идеи за събития за знания, като условието е да се спазва разстояние от 1,5 м. От това как е сега и как можем да го променим до съвсем различно …
Когато става въпрос за предаване на знания като основна цел, първата реакция може да бъде онлайн. И с право, но през последните години научихме, че предаването на знания със стимулиране на всички сетива е още по-мощно. Затова нека предложим няколко идеи за събития, свързани със знанието, като условието е разстоянието от 1,5 м. От това как е сега и как можем да променим това до съвсем различни …
Същата концепция, същата локация, повече място, умнен преход
По време на криза често се казва, че всичко ще бъде различно, но може би, кой знае, може би е по-добре и ние само навлизаме в преходна фаза. Фаза, в която сегашният пазар и сегашното предлагане се използват, за да се запълнят места при наличие на разстояние от метър и половина. Маршрутите на гостите трябва да се обозначат, да има отстояния, да има достатъчно пространство и циркулация на въздух.
Хибридни събития
Това, което ние като индустрия също трябва да предвидим предвид ограниченото пространство на залите и съораженията, е че ще влязат по-малко посетители. Когато конференцията първо би привлякла 1000 посетители, сега преминаваме през изискването за разстояние от 1,5 метра бързо стигаме до капацитет от максимум 200 посетители. Това със сигурност не означава, че не можем да обслужваме останалите 800. В продължение на много години нашата индустрия успява да измисли отлични хибридни концепции: отчасти на живо, отчасти онлайн. Дайте на посетителя на живо ролята на посетител, репортер и източник на информация, така че взаимодействието да възниква естествено и щастливият колега, който присъства на живо, да може да говори и от името на своите колеги, които гледат предаването на живо от офиса.
Ние ви даваме представа за иновациите за хибридни събития в бъдещето:
1. Ефективно използване на големи данни
Много изследвания показват, че през 2020 г. ще има близо 26 трилиона (!) безжични устройства, свързани с интернет. Всички тези устройства предоставят добре познатите големи данни: информация, която показва интересите на потребителя. Често вече знаете много за вашите посетители, като тяхната позиция и интереси в LinkedIn, на които можете да отговорите.
Можете също така лесно да задавате допълнителни въпроси на гостите си на страницата за регистрация на вашето събитие, което от своя страна може да добави лична стойност към вашето събитие. След като разберете какво харесва средностатистическият ви посетител, можете да го информирате по-конкретно и да го развълнувате в основните сесии. Накарайте посетителите си да се почувстват обгрижени.
2. Интегрирани сензори за изживяване на посетителите и лоялност на клиентите
Bluetooth е лесен и евтин начин за свързване на гостите със събитие. Благодарение на новите технологии, той изисква захранване от батерия и следователно може да се използва активно за дълго време. Вече има различни приложения на Bluetooth в рамките на индустрията за събития, които могат да бъдат разширени в бъдеще.
Освен че може да изненада вашия посетител, той предоставя информация в реално време (топлинни карти) за броя на посетителите на всеки щанд и колко време прекарват там. По този начин вие също така знаете къде са били струпванията на хора, къде са взаимодействали най-много и т.н.
3. Виртуалната реалност (VR) и добавената реалност (AR) променят физическото пространство
VR (виртуална реалност) и AR (добавена реалност) са настояще. Това означава, че средата се симулира чрез компютър, за да стимулира различни сетива. За VR обикновено се използват специални очила. Понякога се добавят и обоняние и усещане за допир. AR съчетава компютърно генерирани елементи с реалност, за да създаде „разширен свят“. По този начин вашите посетители взаимодействат с анимации, генерирани на телефона им, докато се движат из вашето събитие. Добър пример за това е Pokémon Go.
Тази технология може да се прилага при събития лице в лице. Помислете например за демонстриране на нови продукти по този начин. Това дава по-интензивно изживяване и трябва да вземете по-малко физически продукти, които да изложите на щанда. Ограниченията на местоположението също са премахнати: всяка среда може да бъде създадена с помощта на виртуална реалност.
4. Приложения за интелигентни събития за проектиране на вашето събитие
Тези носими технологии остават удобни, интелигентни обекти, с които всеки път е възможно много. Докато приложенията за събития бяха нещо хубаво да имаш, днес те наистина станаха незаменими. Участниците очакват мобилно приложение за събития, защото то ще им помогне да се свържат и да използват правилното съдържание, хора и сесии.
Можете също да се възползвате от това:
- It gives sponsors / speakers / exhibitors extra exposure;
- You can collect extra data and data, for example, to view your ROI;
-
It can turn a passive participant into an active participant in the event;
- Some smart conference apps include features to track and suggest speakers and networking opportunities.
Social media is an important driver in the buying behaviour of both consumers and companies. The event app is the ideal place to show the value of your event to sponsors, suppliers and other parties. It gives the visitor the opportunity to directly take over the content and place it on their own social media channels.
You can also take advantage of this:
5. Improving and strengthening current technologies
Event planners want simpler solutions and work with as few suppliers as possible. With that in mind, suppliers are now looking beyond their core products and services to find out what functionalities they can add to make their products more attractive to event planners. They often improve current technologies to broaden or deepen their offering.
Think of the existing technological possibilities, so you can let your event visitors experience an audio adventure, by following a walking route through headphones. For inspiration, watch this video about an Mp3 experiment in which participants download an audio file with a special app and then go to the same public location with headphones. At the predetermined start time, the app synchronizes playback of the audio file for all users. The message continues after the video.
You can also take advantage of this:
6. Biometric authentication for events
Facial recognition software gives your attendees a smoother check-in experience, an experience that is not only fast but also improves the security of the event. This is a trend in event technology that is expected to become more accepted and growing in the coming year.
Data captured with cameras placed in your event grounds will help you get to know your attendees better and understand how they feel about the event. Such as eye-tracking. Eye-tracking uses a camera to record eye movements. This provides insight into what people watch and how long they do this.
7. Including drones at events
Drones, small unmanned aerial vehicles, have been increasingly used lately. Often with a camera underneath to take a photo or video recordings. This provides amazing images of your event. Drones can create a 360-degree experience, for example, this experience can be linked to Virtual Reality. Drones are expected to become more and more accessible and will, therefore, be used even more often. The online studio is also very common these days and they arrange different digital events to teach beginners. But this online studio not as such require drones for events.
8. Flexible TV and screen displays
A new type of display technology is currently under development. These screens are made of, among other things, thinner and bendable glass. This would be ideal for use at events: the screens are lighter and therefore easier to carry and can be mounted wherever you want, even around a pillar. This provides more opportunities to involve visitors in the event.
9. Upgrading live streaming
Live streaming is becoming increasingly popular. Because it’s so easy to record and watch videos, it seems that everyone is using it now, from news channels to your neighbour. Almost all social platforms have implemented live streaming tools:
- Facebook Live;
- Instagram;
- YouTube Live;
- Twitter Periscope;
- Snapchat Live;
Online streaming allows you to expand your visitor numbers with more than just the event capacity. Encourage live streaming under a common hashtag and sharing on social media and other platforms at your event. Statistics show that over 30% of people who viewed an event online attended the physical event the following year. So you can also use online streaming as a promotional tool. People are influenced by the human factor and the need for interactions.
Conclusion:
The need for contact and connection is increasing, but the possibility of organizing a physical meeting is no longer always desirable or feasible. Customers are increasingly opting for an event that can be followed online via a live stream. This way you can continue to inform and enthuse your customers, employees, members or shareholders. Your interlocutors are only not physically present. The advantages are that they can log in when and where it suits them and that they don’t have to travel. You can participate anywhere and on any device, all you need is an internet connection. And it is the future.