Правене на снимка, запечатване на момент. Това показва, че живеем в настоящето.
Събитиината индустрия е повече от просто бизнес: тя е начин на живот. Събитията са идеалният начин хората и компаниите да общуват и да споделят знанията си един с друг. Но как ще изглежда всичко това през 2022 г.?
Има много тенденции, които се появиха през последните години, които трябва да продължат и в бъдеще. Някои от тези тенденции са видеоконференции, хибридни събития и дигитализация.
Може би се чудите какво е Covid-19 тренд? Това не е просто тенденция за управление на събития за 2022 г., това е и прогноза за управление на събития за 2022 г.! Covid-19 показва, че до 2022 г. видеоконференциите ще станат по-достъпни чрез виртуална реалност и предпочитан вариант, когато не можем да правим събития на живо.
Хибридните събития във възход
Някои от предимствата на провеждането на хибридни събития включват:
- Разширяване своя обхват на аудитория до глобален мащаб;
- Икономия на средства, защото по същество приветствате глобална аудитория без физически контакт;
- Организиране на събития, които са щадящи околната среда;
- Налично е проследяване, управлявано от данни;
- Увеличаване възвръщаемостта на инвестициите за вашето събитие;
Ефектът от хибридните събития по отрасли:
Образование: Когато всичко се премести онлайн, образователната индустрия беше най-силно засегната. Децата и инструкторите се адаптираха успешно към Google Classrooms и други технологии. Част от студентското тяло се завърна лично в резултат на нови модели на събития. Половината от населението остана онлайн. Дипломните церемонии, дните на отворените врати и кариерните форуми ще бъдат част от тази хибридна реалност. Дипломирането, например, може да наложи сложна хибридна парадигма. Това е така, за да могат съучениците да се почувстват, че завършват заедно. Панаирите на труда и дните на отворените врати, от друга страна, могат да бъдат планирани предварително.
Вътрешни срещи: Според проучване 41% от служителите желаят да работят изцяло от вкъщи. Организациите ще трябва да се приспособят към срещи, които обслужват както онлайн, така и лични участници в резултат на тази тенденция на събитието. За подобни ситуации лекият хибриден модел би бил идеален.
Големи събирания, като тези на конференции, няма да са вероятни. Действителното място може да бъде възпроизведено с помощта на 3D дизайни и виртуални настройки. Хората, които са онлайн, могат да се чувстват така, сякаш присъстват физически. Аранжиментите на щандовете могат да приличат на тези. Видеоклиповете могат да се предават на живо или до поискване. Това е вашият шанс да научите как се държат вашите участници и да разгледате данните, предоставени от виртуалната среда. Това ще помогне при вземането на по-добре обосновани решения както за онлайн, така и за офлайн ситуации.
Търговски изложения: Електронната търговия е по-достъпна във виртуалния свят. Има по-голям потенциал да се представите пред глобална публика за виртуални търговски събития, представяне на продукти и изложения. Изложителите могат да показват своите артикули както лично, така и онлайн благодарение на хибридните реалности. За хора, които предпочитат да пипнат и усетят продуктите си, вместо да четат за тях онлайн.
Безопасността е приоритет
Правилата за здраве и безопасност са основен фактор при планирането на събития през 2022 г., независимо дали става дума за хибридно събитие или за изцяло лично събитие. Задължителните маски на закрито и поддържането на социална изолация почти сигурно ще продължат. Номерата на COVID-19 също ще определят къде ще се проведе събитието. Това подчертава важността на времето и логистиката. Обмислете следните точки:
Станете безконтактни
Начинът, по който организаторите на събития трябва да се развият, е как да запазят събитието безконтактно. Новите тенденции в събитията диктуват как технологията се адаптира.
Тестване на място
Един от начините да предложите спокойствие на присъстващите е да предоставите лабораторни тестове на място. Това ще бъде особено важно за персонала на място и посетителите на събитието. Ако планирате да предлагате посещение на място.
Напомняния относно безопасността
Ще са необходими редовно напомняния, за да се гарантира, че гостите спазват протокола.
С мисъл за природата
Има нарастващо търсене на природосъобразни, устойчиви събития. Търговци, търговци и доставчици по целия свят се ангажират с по-отговорни към околната среда бизнес методи и събития. Според Марк Банистър, технически и оперативен директор за COP26, „виждаме огромна подкрепа за устойчива трансформация и в бизнеса със събития.“ Основната цел на Bannister е да направи едно събитие неутрално по отношение на въглеродните емисии чрез използване на кръгова икономика, отговорно снабдяване, осигуряване на социална стойност и намаляване на въглеродното въздействие на събитието.
Издигнете „шампион по устойчивост“ във вашата компания, за да популяризирате и обучавате служителите относно устойчиви проекти и други екологични концепции за хотели и места. Осигурете ресурси, инструменти и информация за корпоративна устойчивост. Когато е възможно, реновирайте и заменете оборудването с екологично чисти и устойчиви уреди, създайте множество ясно обозначени места за рециклиране в цялото място и си поставете за цел да включите възобновяеми енергийни източници, за да поддържате част от операциите на вашето място.